Üldtingimused
E-poe kasutamise eeldused ja tingimused
1. Käeolevad Officeplus Kaubandus OÜ (edaspidi nimetatud Müüja) e-poe üldtingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi nimetatud ostja või tarbija), kes kasutavad Müüja e-poodi, tellivad kaupu e-poest ning on sõlminud kauba ostu- müügilepingu (edaspidi nimetatud müügileping)
2. Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral lähtutakse prioriteetsuse määramisel müügilepingust.
3. Tingimustes reguleerimata küsimustes (sealhulgas, kuid mitte ainult tingimuste muutmise osas) juhinduvad pooled Kliendilepingust ja Müüja Üldtingimustes (edaspidi nimetatud Üldtingimused) sätestatust.
4. Müüja e-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link "Lisa korvi". Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
5. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
- kaup on laost otsa saanud;
- kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
- kui Ostja ei vasta Müüja poolt kehtestatud tingimustele.
Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
6. Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse kaubast. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist. Pärast kauba lisamist "Ostukorvi" on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Ostja võib teha müüjale teha oma hinnapakkumise, selle jaoks on toote all link "Tee oma hinnapakkumine". Müüja võib ostja pakkumise kinnitada, tagasi lükata või teha vastupakkumise.
7. E-poes saab maksta tellitud kauba eest järgnevate maksevõimaluste kaudu: pangaülekanne, PayPal ja sularahas või maksekaardiga ise kaubale järele tulles. NB! Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) tuleb saata maksmist tõendav maksekorralduse koopia kas müüja e-posti aadressile https://info@officeplus.ee/ või võtta kaasa kaubale ise järele tulles.
8. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse ühendust hiljemalt järgmisel tööpäeval.
9. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku. Müüja võib volitada kauba kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid sh kasutada kullerteenust.
Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine
10. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui see on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.
11. Müügilepingust taganemise korral tuleb saata vastav avaldus e-posti aadressile info@officeplus.ee. Avaldus peab sisaldama alljärgmist infot: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa (va arvatud kauba kohaletoimetamise kulu) tagastatakse tarbija arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.
12. Kui pärast Kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul arvates kauba tagastamisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.
Vastutus ja vaidluste lahendamine
13. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (ei vasta pakutud näidisele või on puudustega), esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
14. E-poest ostetud kaupadega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Officeplus Kaubandus OÜ, Purje 8, 11911 Tallinn või e-posti aadressile: info@officeplus.ee. Kauba tagastamisel tuleb see tuua Müüja poodi aadressil Purje 8, 11911 Tallinn.
15. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
1) Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
2) Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:
- müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
- parandamine ebaõnnestub,
- müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
- kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
16. Kui kaubale on antud müüja või tootja poolt müügigarantii, sätestatakse vastavad tingimused kirjalikult.
Teavet tellimuse kohta saate esitada: E-R: 10.00-16.00, telefonil 6424079 või siin oleva kontaktivormi kaudu.
17. Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 e-post: https://info@tka.riik.ee/
Tarnetingimused
Tingimuste kehtivus
Need tarnetingimused kehtivad kõikidele toodetele ja teenustele, mida pakume meie veebipoes.
Tarnetingimuste aktsepteerimine
Tehes ostu meie veebipoes, nõustute te käesolevate tarnetingimustega.
Tarnetingimuste muudatused
Jätame endale õiguse muuta käesolevaid tarnetingimusi igal ajal ilma ette teatamata. Uuendatud versioonid avaldatakse meie veebilehel ning muudatused jõustuvad nende avaldamisest.
Tooted ja hinnad
Meie veebipoe lehel kuvatud toodete hinnad sisaldavad kõiki kehtivaid makse juhul kui Te ei ole registreeritud kasutaja. Juhul kui olete sisse loginud registreeritud kasutajana kuvatakse toodete hinnad ilma käibemaksuta. Toote hinnad ei sisalda tarne-, käsitlus- ega muid võimalikke kulusid. Tooteteave sh hinnad, võivad muutuda ning me ei saa tagada kõigi toodete pidevat laoseisu. Juhul kui toode on laost otsas võtame teiega ühendust ja pakume alternatiivi või tagastame raha.
Kauba kohaletoimetamise hinnad
tulen kaubale ise järgi - tasuta
tellin kauba pakiautomaati - vastavalt kehtivale hinnakirjale
kauba toob kohale kuller - vastavalt kehtivale hinnakirjale
NB! Kauba kohaletoimetamise tasu on täpsemalt ära toodud tellimuse kinnitamise etapis. Jätame endale õiguse muuta tarnetingimusi ja hindu vastavalt vajadusele.
Tellimuse esitamine ja maksmine
Tellimuse esitamiseks valige soovitud tooted ja lisage need ostukorvi. Tellimuse esitamiseks peate täitma vajalikud kontaktandmed ning valima makseviisi. Maksete töötlemiseks kasutame turvalisi makseplatvorme, et tagada teie isikuandmete kaitse.
Tarned ja tarneajad
Tarned toimuvad vastavalt valitud tarneviisile ja kohaletoimetamise sihtkohale. Täpsemad tarneajad ja -kulud kuvatakse tellimuse vormistamise ajal. Püüame tarned teha võimalikult kiiresti ja usaldusväärselt, kuid mõningatel juhtudel võivad tarneajad varieeruda.
Juhul kui kaup on saadaval meie laos saadetakse see välja tavaliselt kuni 2 päeva peale makse laekumist meie arvele. Juhul kui oled meie lepinguline klient kellele on kinnitatud krediidilimiit saadetakse kaup välja tavaliselt kuni 2 päeva peale tellimuse tegemist.
Juhul kui kaup on laost otsas või kaup on saadaval ainult tellimisega siis võib tellimise aeg olla kuni neli nädalat arvates makse laekumisest meie arvele. Juhul kui tellimise aeg ületab neli nädalat võtame teiega ühendust ja pakume alternatiivi või tagastame raha. Me ei võta vastutust kaasnevate probleemide eest, kuid siiski püüame leida teile parima võimaliku lahenduse.
Juhul kui Teil on vajadus võib alati eraldi kokku leppida tarne eritingimustes. Näiteks toote garanteeritud laojääk, teatud koguste olemasolu teatud ajaperioodi jooksul, printerimonitooring ja automaatne tarne vastavalt vajadusele.
Tagastamine ja garantii
Kui Te ei ole tootega rahul või see ei vasta teie ootustele võite selle tagastada vastavalt meie tagastamise tingimustele.
Privaatsuspoliitika
Teie isikuandmete kaitse on meile oluline. Tutvuge meie privaatsuspoliitikaga, et saada teavet selle kohta, kuidas me teie andmeid kogume, töötleme ja kaitseme.
Kontakt
Kui teil on küsimusi või muret seoses meie tarnetingimuste või muude teemadega, võtke julgelt ühendust meie klienditoega telefonil 424 079 või siin oleva kontaktivormi kaudu.
Printerirendi üldtingimused
1. Teenuse Kirjeldus:
1.1. Officeplus Kaubandus OÜ pakub printerite renditeenust, mis võimaldab klientidel rentida printeriseadmeid vastavalt nende vajadustele.
1.2. Rendiperioodi pikkus võib varieeruda lühiajalisest rendist (näiteks päev, nädal või kuu) kuni pikaajalise rendini (aastad), sõltuvalt kliendi soovidest ja kokkulepetest.
2. Rendi Tasud:
2.1. Rendi tasud määratakse vastavalt rendiperioodi pikkusele ja valitud printerimudelile.
2.2. Kliendil tuleb tasuda renditasu ettemaksuna vastavalt sõlmitud rendilepingule.
3. Tagatis:
3.1. Officeplus Kaubandus OÜ võib nõuda kliendilt tagatist, mis tagab printeri ohutu ja õigeaegse tagastamise vastavalt rendilepingule.
3.2. Tagatis tagastatakse kliendile pärast rendiperioodi lõppu, tingimusel et printer on tagastatud heas seisukorras.
4. Kliendi Kohustused:
4.1. Klient vastutab printeri õigeaegse ja ohutu kasutamise eest vastavalt tootja juhistele.
4.2. Klient vastutab printeri tagastamise eest rendiperioodi lõpus heas seisukorras ja töökorras.
4.3. Klient vastutab printeri õigeaegse hoolduse ja hoolduskulude eest vastavalt rendilepingule. Juhul kui klient võtab meie käest ka täishooldusteenuse, siis ei vastuta klient hoolduse ega hoolduskulude eest vastavalt täishooldusteenuse üldtingimustele (vt punkt 4 täishooldusteenuse üldtingimustes).
5. Officeplus Kaubandus OÜ Kohustused:
5.1. Officeplus Kaubandus OÜ kohustub pakkuma kvaliteetset ja töökorras printeriseadet vastavalt kokkulepitule.
5.2. Officeplus Kaubandus OÜ vastutab printeri regulaarse hoolduse ja vajadusel remondi eest vastavalt rendilepingule.
6. Rendi Lõpetamine:
6.1. Rendi lõpetamiseks peab klient tagastama printeri Officeplus Kaubandus OÜ-le rendiperioodi lõpus kokkulepitud asukohas ja ajal.
6.2. Klient vastutab printeri õigeaegse tagastamise eest ning võib olla kohustatud tasuma lisatasusid viivituse korral.
7. Muud Tingimused:
7.1. Kõik muud tingimused, mis ei ole nendes üldtingimustes spetsiaalselt sätestatud, tuleb kokku leppida vastavalt rendilepingule.
7.2. Officeplus Kaubandus OÜ-l on õigus muuta üldtingimusi vastavalt vajadusele ja teavitada kliente muudatustest.
8. Kooskõla:
8.1. Need üldtingimused on kooskõlas Eesti Vabariigi seaduste ja õigusaktidega.
Printerite täishooldusteenuse üldtingimused
1. Teenuse Kirjeldus:
1.1. Officeplus Kaubandus OÜ pakub printerite täishooldusteenust, mis hõlmab kõiki printeri kasutamisel vajalikke teenuseid, sealhulgas kulumaterjalide tarnet, regulaarset hooldust ja vajadusel remonti.
1.2. Täishooldusteenuse osutamisel tagab Officeplus Kaubandus OÜ printeri pideva töökorras oleku ning klient ei pea muretsema kulumaterjalide, hoolduse ega remondi eest.
2. Teenuse Tasud:
2.1. Teenuse tasu arvestatakse vastavalt lehekülje tasule, mis katab kõik teenusega seotud kulud, sealhulgas kulumaterjalid, hoolduse ja remondi.
2.2. Klient tasub teenuse eest vastavalt tegelikult prinditud lehekülgede arvule vastavalt rendilepingule.
3. Kliendi Kohustused:
3.1. Klient vastutab printeri õigeaegse kasutamise eest vastavalt tootja juhistele ja printimisreeglitele.
3.2. Klient teavitab Officeplus Kaubandus OÜ-d viivitamatult printeri töökatkestustest või probleemidest, mis vajavad hooldust või remonti.
4. Officeplus Kaubandus OÜ Kohustused:
4.1. Officeplus Kaubandus OÜ tagab kõigi vajalike kulumaterjalide (nt tindikassetid, toonerid) tarnimise vastavalt printeri kasutamise vajadustele.
4.2. Officeplus Kaubandus OÜ hoolitseb printeri regulaarse hoolduse ja vajadusel remondi eest vastavalt teenuselepingule.
5. Teenuse Lõpetamine:
5.1. Teenuse lõpetamiseks peab klient teatama Officeplus Kaubandus OÜ-le vastavalt rendilepingule ettenähtud tingimustele.
5.2. Officeplus Kaubandus OÜ-l on õigus lõpetada teenuse osutamine juhul, kui klient ei täida teenuse tingimusi või tasumise kohustusi.
6. Muud Tingimused:
6.1. Kõik muud tingimused, mis ei ole nendes üldtingimustes spetsiaalselt sätestatud, tuleb kokku leppida vastavalt teenuselepingule.
6.2. Officeplus Kaubandus OÜ-l on õigus muuta üldtingimusi vastavalt vajadusele ja teavitada kliente muudatustest.
7. Kooskõla:
7.1. Need üldtingimused on kooskõlas Eesti Vabariigi seaduste ja õigusaktidega.