Kõik küsimused saavad kunagi vastuse... -
Sumeri vanasõna
Klienditeeninduse otseteed
Kasutades küsimuse esitamiseks ülalpool olevat üldist vormi saadad oma küsimuse lihtsalt meie ettevõtte postkasti. Kui valid küsimuse saatmiseks aga allpool olevad otsetee lingid jõuab Sinu küsimus kõige kiiremini kõige õigemasse kohta. Klienditugi tekitab klienditeeninduse pileti meie süsteemi ja jagab selle välja vastavale inimesele meie ettevõttes. Ostupäring tekitab vastava teate meie CRM süsteemi ja jagab selle vastavale müüjale ja Lexmark Garantiikäitlus aitab Sul koheselt saata meile õiged dokumendid ja informatsiooni kiireks käitlemise alustamiseks.
Seega tee õige valik ja me saame Sind aidata kiiremini ja kvaliteetsemalt.
Klienditugi
Hooldus, remont, küsimused seadmete kasutamise kohta. Kõigele sellele saad vastused siit.
Ostupäring
Soovid osta toonerit, uut printerit, sõlmida täishooldusteenuse või rendilepingut, tellida tasuta auditit oma printerikeskkonnale või mõnda muud meie poolt pakutavat teenust või toodet. Siis kirjuta oma soovist siin.
Lexmarki garantiikäitlus
Kui oled endale ostnud Lexmarki seadme ja garantii ajal midagi juhtub siis alust siit.
Enne taotluse täitmist kirjuta üles seadme mudel, seerianumber ja otsi välja ja skaneeri ostudokument.