Meie klienditoe iseteenindus tagab Sinu probleemide asjaliku lahendamise. Kogu info säilitatakse meie iseteeninduses kui peaks hiljem tekkima vajadus seda analüüsida ja kontrollida.
Teeninduse parimad praktikad. Teenuse kvaliteedi tagamiseks kasutame keskset tarkvaralahendust, kus toimub kogu protsess alates päringu esitamisest, menetlusest hoolduse ja remondi näol kuni aruandluse koostamiseni. Meie teenuste kõrge kvaliteedi hoidmise nimel anname alati võimalus iga küsimuse lahendamist hinnata. Hinnangu andmiseks saadetakse Sulle peale küsimuse lahendamist e-posti teel kiri kus on link hinnangu andmiseks. Hinnangu andmine annab meile otsest tagasisidet teenuse kvaliteedi kohta ja võimaldab teha vajalikke muudatusi kiiresti.
24/7 teenindus. Meie iseteeninduses saad jätta oma küsimuse meile 24/7 nii öösiti kui puhkepäevadel. Esitades oma küsimuse iseteeninduse kaudu tagab see selge jälje küsimusest ja küsimuse lahendamise käigust. Kiirete küsimuste puhul aga saad loomulikult kasutada ka telefoni. Tööpäeviti kella 10:00 - 17:00 saad helistada otse meie tehnikule numbril 50 25 732.
Saada klienditoele küsimus
About our team
If your printer needs repair, you can bring it to our specialist.
Täidame oma lubadused. Meie süsteem tagab, et kasutaja saab abi alati vastavalt kokkulepitud SLAle (teenustaseme lepingule). Kui Sul meiega veel lepingut ei ole võid võtta ühendust meie klienditeenindajaga ja teeme Sulle just Sinu vajadustele vastava pakkumise.
Tagame, et pöördumised on registreeritud ja säilivad ka siis kui protsess vajab erinevate töötajate sekkumist. Kõik küsimused säilivad Sinu iseteeninduskeskkonna konto all.
Iseteeninduskeskkonda pääsed siit. Juhul kui Sul ei ole oma kontot saad selle kui võtad ühendust meie klienditeenindajaga siit.
Meie teenindus on alati asjalik.