Mida teha enne kui printer remonti tuua?
Enne seadme üle andmist garantiiremonti tuleb kliendil oma andmetest teha varukoopia ja selle tegemise eest vastutab klient. Officeplus Kaubandus OÜ ei vastuta info eest, mis on salvestatud seadme mällu (lokaalvõrgu, e-posti, aadressraamatu, FTP ja muud seadistused), mis võivad kaduda või olla üle kirjutatud remondi ajal.
Kui seadme defekteerimise ajal selgub, et tuvastatud rikkele ei rakendu garantiiremont, siis pakutakse kliendile võimalust teostada tasulist remonti vastavalt kehtivale osade ja teenuste hinnakirjale.
Seadme tagastamisel kliendile kontrollib klient tagastatava seadme komplektsust nimetatud seadme tagastamise ajal. Hilisemaid pretensiooni ei rahuldata.
Kui klient ei tule remonditud seadmele järele 1 (ühe) kuu jooksul alates kirjaliku tagastamisteate saamisest e-posti või SMSi teel, on Officeplus Kaubandus OÜ õigus seadme hoidmise eest võtta hoiutasu vastavalt Officeplus Kaubandus OÜ hinnakirjale. Juhul kui klient viivitab remonditud seadmele järele tulemiseaga üle 6 (kuue) kuu on Officeplus Kaubandus OÜl õigus seade utiliseerida.
Täida väljad ja saada garantiitaotluse vorm meile.
Tärnidega tähistatud väljad on kohustuslikud.
Garantii ei kehti juhul kui:
-
ei ole võimalik tuvastada seadme seerianumbrit või on näha mehhaanilisi välis- või siseosade kahjustusi;
-
rike toimus installeerimise ajal või on seade hooldatud/ remonditud kliendi, muu isiku või firma poolt, keda Lexmark ei ole selleks volitanud;
-
rike on põhjustatud seadme ebasobilikest ekspluatatsiooni tingimustest, voolukatkestusest, uputamisest, tulekahjust või loodusõnnetustest,
-
mitteoriginaalsete kulumaterjalide, kuluvate osade või tarvikute kasutamisest.
Kui soovid ise kontrollida oma printeri garantiistaatust siis vajuta allolevale nupule.
Kui soovid võid täita garantiiavalduse ka paberi peal.
Lae alla pdf dokument ja täida palun TRÜKITÄHTEDEGA!